Ahad, 29 Julai 2018

Assignment yang nak termuntah

Alhamdulillah. Assignment aku dah siap. Dassat, first time rasa begini tertekan sampai nak termuntah. 3000 patah perkataan satu subjek. Ada dua subjek dan nak kena siapkan dalam masa empat hari. Guana tak termuntah.

Sebenarnya assignment dah diberi awal. Tapi disebabkan aku baru register kursus sarjana. Ditambah dengan nak menyiapkan tugasan di KUIPSAS. Akhirnya lagi dalam empat hari sebelum submit baru nak menggelabah buat. Kepala sakit. Rasa macam tegang bahagian belakang kiri, tekak rasa nak muntah. Boleh tahan penangannya.

Hampir seminggu. Tak dan nak mikir. Just follow tentatif harian. Dari bangun subuh sampai pukul 1.30-2.30 pagi. Jadual aku full. Kalau free pun, hanya sempat untuk iron baju dan bersiap mandi. Boleh tahan dassat sibuknya.

Minggu ni aku aku target nk selesaikan student PIAK punya talaqqi. Mengulang juz 1-5 dan mula menulis kitab semula.

Moga Allah redhoi..