Khamis, 1 Januari 2015

Menyorot lima tahun sebagai blogger




بسم الله الرحمن الرحيم

الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله


Selalu setelah tulis status atau nota yang panjang di Facebook. Saya akan tunggu beberapa hari untuk disalin kedalam blog. Kerana kadangkala satu hari sampai dua tiga status. Adakala hampir setengah tahun baru disalin. Kerana itu, mungkinlah artikel di blog ini kadangakala nampak janggal.

Seronok menyalin tadi. Tak perasan ianya telah dimasukkan ke tahun 2015. Seperti adik yang menerima kejutan tadi dengan ada penjaga kedai yang menggelarnya pakcik. Saya juga terkejut dengan cepatnya masa yang berlalu. Hampir lima tahun juga saya mencoret di blog ya. Bermula tahun 2010.

Mudah-mudahan sedikit sebanyak blog dan coretan-coetan yang lalu dapat menyumbang kepada kesejahteraan dunia ini. Selaku Khalifah yang dilantik oleh Allah. Allahumma Ameen.

Bagi yang terbaca coretan saya kali ini. Terima kasih kerana sudi bertandang. Doakan kerja saya menyiapkan novel sulung berjaya. Moga Allah hadirkan hikmah dan kebijaksanaan dalam menyelitkan nilai-nilai murni dengan disampaikan melalui jalan cerita yang menarik. Allahumma Ameen.

Tahun lepas hampir 59 nurkilan juga berjaya dimuat naik di Galeripakwan.blogspot ini. Menjadikan tahun terbanyak keluarnya nurkilan.

Ayuh teman. Kita fighting dengan kehidupan !!